پرتال تفریحی 7

به پرتال تفریحی 7 خوش آمدید

پرتال تفریحی 7

به پرتال تفریحی 7 خوش آمدید

اسفند و خواص درمانی زیاد آن

خواص درمانی اسپند
اسفند و خواص درمانی زیاد آن

گیاهی است به صورت بوته در بیابان‌ها و نقاط معتدل و سردسیر می‌روید این گیاه در اطراف زنجان و همدان زیاد دیده می‌شود.

خواص درمانی: مردم به اثر ضد عفونی کنندگی اسفند در زمانهای دور پی برده بودند و در اطراف بستر بیمار و جاهای پر ازدحام از آن دود می‌کردند و بدین طریق محیط را ضد عفونی می‌کردند.

نوشیدن جوشانده ریشه اسفند در هر روز صبح ناشتا برای درمان اگزما مفید می‌باشد.

کسانی که به علت ضعف مثانه یا سستی کمر دچار شب ادراری می‌باشند شب‌ها با خوردن مخلوطی از تخم رازیانه و اسفند و صبح‌ها با خوردن یک یا دو عدد تخم مرغ و کمی عسل شب ادراری آن‌ها درمان خواهد شد.


منبع: سلامت نیوز

حادثه ای ترسناک برای پسر 14 ماهه + عکس

لی جینگ چائو پسر بچه ایست که اتفاق عجیبی برایش رخ داد.
این پسر 14ماه مشغول بازی کردن و دویدن با چوب‌های غذا خوری چینی بوده است که یکی از این چوب ها به داخل بینی‌اش وارد می‌شود.
 
 
پس از مراجعه این پسر به بیمارستان مشخص می‌شود که این چوب بیش از 5سانتی‌متر به جمجمه این پسر بچه نفوذ کرده است. اما اتفاق عجیب‌تر این بود که پزشکان این چوب را بدون هیچ گونه جراحی از داخل بینی او خارج کردند. بینی و جمجمه این پسر خوش شانس هیچگونه آسیبی ندیده است!

وقتی عرب ها جشن کریسمس بگیرن!! + عکس

ران ترین درخت کریسمس جهان به ارزش ۱۱ میلیون دلار! فکر می کنم شما هم مثل من از این رقم شگفت زده شده اید ولی شاید اگر بدانید این درخت در لابی هتل Palace Hotel قرار داده شده، کمی کمتر خوشکتان بزند. به گفته ی Olbertz، مدیر کل هتل های Palace این درخت گرانترین درخت کریسمس جهان است.

ادامه مطلب ...

عریان شدن دختر مصری توسط مامورین ارتش + عکس

تصاویر دریافتی از میدان التحریر و مقابل ساختمان هیات دولت در قاهره بیانگر این مطلب است که مردم انقلابی به این میدان بازگشته و خواستار اصلاحات جدی در ترکیب دولت هستند.
 

ادامه مطلب ...

عکسی که هم تمام رخ است، هم نیم رخ...

مایک ادموند عکاس و هنرمند عکسی مفهومی از خود گرفته و با نوشتن جمله:اگر دقت کنید به تغییرات پی میبرید ، شهرت زیادی به دست آورد.

این عکس هم تمام رخ هست و هم نیمرخ…

مجری Sali-Talk قبل از خروج از ایران! + عکس

این تصویر مربوط است به قبل از خروج مجری Sali-Talk از ایران

وی در یک سریال ایرانی که از شبکه ی خوزستان پخش میشد نقش داشته است.

برترین تصویر 2011 نشنال‌ جئوگرافیک


شیک‌هی گاه، عکاس اندونزیایی با ارایه این تصویر از سنجاقک در رقابت عکاسی نشنال‌جئوگرافیک توانست جایزه اصلی سال 2011 را از آن خود کند. به گفته داوران، این عکس حسی انسانی را تداعی می‌کند.

به گزارش نشنال‌جئوگرافیک، این عکاس در توضیح عکس خود نوشته است: «... رگبار شدیدی باریدن گرفت و همه را غافلگیر کرد؛ اما نور محیط به‌قدری خوب بود که تصمیم گرفتم این نمای زیبا را به بهای خیس شدن ثبت کنم... ».

این تصویر به‌دلیل تکنیک‌های برتر در عکاسی ماکرو، اصالت، نورپردازی زیبا، واکنش سریع به سوژه و در یک کلام، جمع کردن تمام ویژگی‌های یک عکس خوب توانست به رتبه اول عکاسی از طبیعت و هم‌چنین جایزه اصلی این رقابت دست پیدا کند.


منبع:
خبرآنلاین