پرتال تفریحی 7

به پرتال تفریحی 7 خوش آمدید

پرتال تفریحی 7

به پرتال تفریحی 7 خوش آمدید

3 میلیون $ خرج زیباسازی زن امیر قطر + عکس

همسر ایرانی امیر قطر، سه میلیون دلار برای انجام عمل های جراحی زیبایی در نقاط مختلف بدن خود هزینه کرده است.

به گزارش سه نسل به نقل از النخیل، موزه همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر بعد از حضور در میان زنان بانفوذ جهان و بعد از اینکه در سال ۲۰۱۰ میلادی کاندیدای زیباترین زن جهان شد، توجه زیادی به چهره و اندام ظاهری خود کرد و در این راستا هزینه های میلیونی صرف کرده است.

منابع نزدیک به موزه اعلام کردند که همسر شیخ حمد، عمل های جراحی زیبایی متعددی را در برخی اعضای خود انجام داده است.

در این عمل ها که تعداد آنها به ۱۲ جراحی می رسد، وی بالغ بر دو میلیون دلار در لندن پایتخت انگلیس هزینه کرده است.

وی همچنین ۸۰۰ هزار دلار نیز برای عمل جراحی زیبایی در دیگر اعضای بدن خود هزینه کرده و برای نقل و انتقال های محرمانه خود به مراکز زیبایی در لندن نیز بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار هزینه کرده است.

ماجرای آشنایی رامبد جوان با سحر دولت شاهی! = تصویری جدید

ماجرای آشنایی رامبد جوان با سحر دولت شاهی
جوان در مورد اهدای هدایای عجیب و غریب خود به اطرافیان،همچنین اهدای موتور سیکلت به همسرش در سال گذشته گفت...

رامبد جوان در گفت‌وگو با مجری یک برنامه رادیویی گفت: کودکی را نباید ندیده گرفت.کودکی اگر حفظ شود آدمی همیشه احساس خوشبختی می کند. من هم بعضی وقت ها از دستم در می رود و به کودک درونم توجه نمی کنم.الان کودک درونم حالش خوب است. قایم شده و در حال بستنی خوردن است.
جوان در مورد انتخاب نامش از سوی خانواده گفت:رامبد بچه دوم و بچه آخر خانواده است.خواهرم پوپک هفت و نیم سال از من بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش،این اسم انتخاب خواهرم بود.

ادامه مطلب ...

اتفاقی که برای این دختر زیبای 19 ساله افتاد + تصویر

اتفاقی که برای این دختر زیبای 19 ساله افتاد
"اوا اهلین" 19 ساله بعد از مصرف ...


صورت یک دختر سوئدی که بعد از واکنش به داروی Paracetamol سیاه شده و صدمه زیادی دیده بود دوباره به حالت اولیه خود رشد کرد.
"اوا اهلین" 19 ساله بعد از مصرف این دارو که به طور معمول به عنوان مسکن استفاده می‌شود نسبت به آن واکنش‌های آلرژیک نشان داد که فقط یک نفر از هر یک میلیون نفر ممکن است در سطح جهان دچار چنین حالتی شود. در طی این واکنش بدن او با شرایط کشنده ای دچار شد و تمام بدن او مورد حمله واقع شد و باعث شد پوست او به طور کامل سوخته و تاول بزند.

ادامه مطلب ...

شهرزاد، زن 38 ساله ای که مرد شد؟!

شهرزاد، زن 38 ساله ای که مرد شد،دوجنسه های ایرانی
15 مرداد 1352 به دنیا آمدم. از زمانی که خودم را شناختم، احساس می‌کردم، پسرم...

15 مرداد 1352 به دنیا آمدم. از زمانی که خودم را شناختم، احساس می‌کردم، پسرم. تمام همبازی‌هایم پسر بودند. از چهار سالگی و حتی قبل از آنکه یادم می‌آید، احساساتم پسرانه بود. وقتی با فیزیک پسرخاله‌هایم آشنا شدم، فکر می‌کردم که من هم بزرگ که شدم، پسر می‌شوم. دنیای عجیبی داشتم. پدرم آدم مذهبی بود. سه تا خواهر بزرگ‌تر از خودم و دو برادر کوچک‌تر از خودم. من در آن شرایط سنی نمی‌توانستم تجزیه و تحلیلی داشته باشم. فقط با همه وجود فکر می‌کردم که پسر هستم. در مدرسه سال اول ابتدایی بسیار شیطنت می‌کردم و تمام حرفم این بود که من چرا اینجا آمدم درحالی که من پسر هستم. مرتب گریه و ناله می‌کردم که چرا من را مدرسه دخترانه فرستاده‌اند. به مادرم می‌گفتم که مگه من دخترم؟

ادامه مطلب ...

بستنی مانند کوکائین اعتیاد آور است!

بستنی مانند کوکائین اعتیاد آور است!
تمایل به خوردن بستنی آنقدر قوی است که می توان آن را با اعتیاد به مواد مخدر قیاس کرد...

تمایل به خوردن بستنی آنقدر قوی است که می توان آن را با اعتیاد به مواد مخدر قیاس کرد.

ادامه مطلب ...

توله سگی که در صفحه فیس بوک خود معروف شد! + عکس

سگ بامزه ای که در فیس بوک محبوب شد! + عکس
یک سگ با نژاد پام (پامرانین) جدیدا در اینترنت بسیار مشهور شده است و توانسته توجه بیش از 3 میلیون ...

یک سگ با نژاد پام (پامرانین) جدیدا در اینترنت بسیار مشهور شده است و توانسته توجه بیش از 3 میلیون کاربر را در شبکه های اجتماعی بخود جلب کند.

ادامه مطلب ...

روش های خوابیدن زن و شوهر بعد از بچه دار شدن! + تصاویر

روش های خوابیدن زن و شوهر بعد از بچه دار شدن!

تصاویری از انواع روش های خوابیدن زن و شوهر بعد از بچه دارشدن!!

ادامه مطلب ...